• footer_bg-(8)

L'impurtanza di u disignu di fustelle.

L'impurtanza di u disignu di fustelle.

Die casting hè una tecnica per a produzzione in massa di prudutti metallichi è cumpunenti. U disignu di u moldu hè unu di i passi più impurtanti in u prucessu perchè a forma è l'attributi di u moldu affettanu direttamente u pruduttu finali. A prucedura di fusione à pressa forza u metallu fusu in stampi cù alta pressione è richiede un muffa cù specificazioni precise per rializà u compitu.

L'impurtanza di u disignu di muffa

U disignu di u moldu influenza a forma, a cunfigurazione, a qualità è l'uniformità di un pruduttu creatu attraversu a prucedura di fusione. Specificazioni improprie ponu risultatu in a corrosione di l'attrezzi o di u materiale, è ancu una qualità di produttu inferjuri, mentre chì un disignu efficace pò migliurà l'efficienza è u tempu di produzzione.

Fattori chì cuntribuiscenu à u cuncepimentu di u muffa di qualità Ci hè una quantità di fatturi di cuncepimentu di muffa da cunsiderà quandu decide nantu à e specificazioni adatte per un prughjettu. Certi di sti fattori include:

• Die draft
• Filetti
• Ligne di parte
• Bosses
• Ribs
• Buchi è finestri
• Simbuli
• Spessore muru

Draft

Draft hè u gradu à quale un core di u moldu pò esse tapered. Un abbozzu precisu hè necessariu per espulsà u casting da u fustu, ma cum'è u prugettu ùn hè micca custante è varieghja secondu l'angulu di u muru, caratteristiche cum'è u tipu di alea fusa utilizata, a forma di u muru è a prufundità di u moldu. pò influenzà u prucessu. A geometria di u moldu pò ancu influenzà u prugettu. In generale, i buchi untapped necessitanu tapering, per via di u risicu di shrinkage. In listessu modu, i mura internu ponu ancu riduzzione, è per quessa necessitanu più abbozzu cà i mura esterni.

Filetti

Un filet hè una junction cuncave utilizata per liscia una superficia angulata. L'anguli sharp ponu impedisce u prucessu di casting, cusì parechji muffa anu filetti per creà bordi arrotondati è riduce u risicu di l'errore di produzzione. Cù l'eccezzioni di a linea di parte, i filetti ponu esse aghjuntu quasi in ogni locu nantu à un moldu.

Linea di parte

A linea di separazione, o superficia di separazione, cunnetta diverse sezioni di u moldu inseme. Se a linea di separazione hè imprecisamente posizionata o diventa deformata da a tensione di u travagliu, u materiale pò infiltrassi à traversu u spaziu trà i pezzi di u moldu, purtendu à una forma non uniforme è una cucitura eccessiva.

Bosses

Bosses sò pomoli di fusione chì servenu cum'è punti di muntatura o stand-off in u disignu di muffa. I pruduttori spessu aghjunghjenu un pirtusu à a struttura interna di u patronu per assicurà un gruixu di muru uniforme in un pruduttu modellatu. U metallu tende à avè difficultà à riempie boss profondi, cusì u filettatu è u ribbing pò esse necessariu per allevà stu prublema.

Costine

Die cast ribs pò esse aduprate per migliurà a forza di materiale in i prudutti chì mancanu di u gruixu di muru necessariu per certe applicazioni. A piazzamentu selettiva di e coste pò riduce a probabilità di cracking di stress è di spessore non uniforme. Hè ancu benefica per diminuisce u pesu di u produttu è migliurà e capacità di riempimentu.

Buchi è Windows

L'inclusione di buchi o finestre in un muffa fusa affetta direttamente a facilità di espulsione di un moldu cumpletu è permette a creazione di bozze sustanziali. Funzioni supplementari, cum'è overflows, flashovers, è cross feeders pò esse necessariu per prevene un casting indesideratu in i buchi o un flussu di materiale poviru intornu à i buchi.

Simbuli

I pruduttori spessu includenu nomi di marca o loghi di produttu in u disignu di muffa di prudutti die-cast. Mentre chì i simboli ùn sò micca tipicamenti complicate u prucessu di casting, u so usu pò influenzà i costi di produzzione. In particulare, un logu o simbulu elevatu richiede un volume addiziale di metallu fusu per ogni parte fabbricata. À u cuntrariu, un simbulu recessed richiede menu materia prima è pò riduce e spese.


Tempu di post: Jul-08-2021
  • Previous:
  • Next: